Termeni și Condiții de Achitare și Rambursare a Biletelor:
1. Achiziția Biletelor
- Metode de plată: Acceptăm plăți prin card de credit/debit și alte metode specificate pe site.
- Confirmare: După efectuarea plății, utilizatorii vor primi o confirmare prin e-mail cu detaliile biletelor achiziționate.
2. Politica de Rambursare
- Anularea biletelor: Biletele achiziționate pot fi anulate cu cel puțin 3 zile înainte de data evenimentului (ziua evenimentului nu se ia în calcul) pentru a primi o rambursare completă. Anularea poate fi efectuată prin expedierea unei solicitări la poșta electronică office@vindeautor.md.
- Informațiile necesare pentru solicitarea anulării biletelor:
- Nume și prenume
- Adresa de emaiil
- Număr de telefon
- Numărul comenzii
- Motivul anulării
- Rambursarea: Rambursările vor fi procesate în termen de pînă la 14 zile lucrătoare din data confirmării solicitării de ramburare și vor fi returnate prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
- Anularea biletelor neutilizate: după desfășurarea evenimentelor solicitarea anulării biletelor în cazul ne-utilizării acestora nu este posibilă.
4. Evenimente Anulate
- Rambursare completă: În cazul anulării evenimentului, utilizatorii vor primi o rambursare completă.
- Informare: Utilizatorii vor fi informați prin e-mail sau telefon despre anularea evenimentului.
5. Contact
- Informații de contact: Pentru orice întrebări legate de achiziția sau rambursarea biletelor, utilizatorii ne pot contacta la office@vindeautor.md și +373-68-294-484.
- Intervalul de suport: Recepționarea solicitărilor este efectuată în regim obișnuit de muncă în intervalul orelor 9:00 – 18:00 de luni pînă vineri.
- Adresările oficiale în formă scrisă: în cazul necesității expedierii solicitărilor formale, rugăm să utilizați adresa de oficiul a A.O. ”Uniunea Micilor Producători de Vinuri „DIONYSOS”, și anume: Str. Meșterul Manole, 6/1, mun. Chișinău, Republica Moldova.