Termeni și Condiții de Achitare și Rambursare a Biletelor:
1. Achiziția Biletelor
Metode de plată: Acceptăm plăți prin card de credit/debit și alte metode specificate pe site.
Confirmare: După efectuarea plății, utilizatorii vor primi o confirmare prin e-mail cu detaliile biletelor achiziționate.
2. Politica de Rambursare
Anularea biletelor: Biletele achiziționate pot fi anulate cu cel puțin 3 zile înainte de data evenimentului (ziua evenimentului nu se ia în calcul) pentru a primi o rambursare completă. Anularea poate fi efectuată prin expedierea unei solicitări la poșta electronică office@vindeautor.md.
Informațiile necesare pentru solicitarea anulării biletelor:
Nume și prenume
Adresa de emaiil
Număr de telefon
Numărul comenzii
Motivul anulării
Rambursarea: Rambursările vor fi procesate în termen de pînă la 14 zile lucrătoare din data confirmării solicitării de ramburare și vor fi returnate prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
Anularea biletelor neutilizate: după desfășurarea evenimentelor solicitarea anulării biletelor în cazul ne-utilizării acestora nu este posibilă.
4. Evenimente Anulate
Rambursare completă: În cazul anulării evenimentului, utilizatorii vor primi o rambursare completă.
Informare: Utilizatorii vor fi informați prin e-mail sau telefon despre anularea evenimentului.
5. Contact
Informații de contact: Pentru orice întrebări legate de achiziția sau rambursarea biletelor, utilizatorii ne pot contacta la office@vindeautor.md și +373-68-294-484.
Intervalul de suport: Recepționarea solicitărilor este efectuată în regim obișnuit de muncă în intervalul orelor 9:00 – 18:00 de luni pînă vineri.
Adresările oficiale în formă scrisă: în cazul necesității expedierii solicitărilor formale, rugăm să utilizați adresa de oficiul a A.O. ”Uniunea Micilor Producători de Vinuri „DIONYSOS”, și anume: Str. Meșterul Manole, 6/1, mun. Chișinău, Republica Moldova.